نسخه ی Xbox 360 عنوان Titanfall تاخیر خورد
نويسنده : artin تاريخ انتشار:چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:نسخه ی Xbox 360 عنوان Titanfall تاخیر خورد, Xbox 360, اخبار ,Patrick Soderlund,Titanfall, Xbox 360 ,

نسخه ی Xbox 360 عنوان Titanfall تاخیر خورد

طبق اعلامیه ای که به تازگی توسط EA منتشر شده است، تاریخ عرضه نسخه ی Xbox 360 عنوان Titanfall تاخیر خورده است و شاهد عرضه ی این نسخه در ماه آپریل خواهیم بود. بر اساس گفته های آقای Patrick Söderlund، یکی از اعضای استودیو های EA، این تاخیر در عرضه ی Titanfall زمینه را برای Bluepoint Game فراهم می سازد تا مشکلات را برطرف و امکانات بیشتر به بازی اضافه کند.

آقای Söderlund می گوید:

من بار ها نسخه ی Xbox 360 این عنوان را تجربه کردم و به نظر من این نسخه خارق العاده است. اما پس از گذشت مدتی دریافتیم که برخی چیز ها، این پتانسیل را دارند تا حتی بهتر ساخته شوند به همین دلیل ما این زمان را به Bluepoint Game دادیم تا خواسته های ما را برطرف سازد و یک حماسه در تجربه ی Titanfall بر روی Xbox 360 ایجاد کند.

وی ادامه داد:

طی تصمیمی که گرفته شد، نتیجه گرفتیم تا نسخه ی Xbox 360 عنوان Titanfall را به ترتیب در تاریخ های ۸ و ۱۱ آپریل در آمریکای شمالی و اروپا منتشر کنیم. این نسخه تمام قابلیت های نسخه ی های Xbox One و PC اعم از گیم پلی ۶ در مقابل ۶، نقشه ها، مد ها، اسلحه ها و غیره را دارا می باشد.

پیش از آن عنوان Titanfall قرار بود همزمان با نسخه های دیگر انتشار یابد اما تاخیر خورد و تاریخ انتشار آن به ۲۵ مارس در شمال آمریکا و ۲۸ مارس در اروپا تغییر کرد

 

منبع:گیمفا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات وب
نويسندگان